U objekte saobraćajne infrastrukture Niša (putevi, mostovi, železničke pruge i stanice, aerodromi, unutrašnji plovni putevi i pristaništa, telekomunikacije) uloženo je čak 35 puta manje para nego u saobraćajnu infrastrukturu Novog Sada. U saobraćajnu infrastrukturu Niša uloženo je oko 671 hiljada evra, a u saobraćajnu infrastrukturu Novog Sada čak 23,6 miliona evra.
Njegoševa ulica koja se nalazi u niškoj opštini Palilula presvučena je novim asfaltom u velikom predizbornom asfaltiranju Niša, pre samo dva meseca. Danas ona izgleda kao pučina mora.
Da li građani Niša mogu od republičkih vlasti da dobiju objašnjenje po kojoj logici Novi Sad, grad koji ima (samo) 40% više stanovnika dobija 35 puta više sredstava za saobraćajnu infrastrukturu i 44 puta više sredstava za sve infrastrukturne projekte od Niša?! Da li niške gradske vlasti mogu da objasne kako uspevaju da imaju nula uticaja na odluke Vlade koje direktno negativno utiču na razvoj trećeg po veličini grada u Srbiji?!
I možda najvažnije, da li će Nišlije i dalje pristajati na sve ovo?
Novi Sad, drugi grad po broju stanovnika u Republici Srbiji ima (tek) 40% više stanovnika nego trećeplasirani Niš.
Made with Visme
Činjenice o infrastrukturnim ulaganjima koje predstavljam u ovom tekstu rezultat su rada na javnim bazama podataka Republičkog zavoda za statistiku, link je ovde: https://www.apr.gov.rs/registri/mere-i-podsticaji-regionalnog-razvoja.2263.html